❤️Izabelle❤️

Alla inlägg den 26 maj 2014

Av ❤️Izabelle❤️ - 26 maj 2014 03:30

Hej och förlåt för en dålig uppdatering!

 

 


Har en natt igen där jag inte kan sova ... Sjukt jobbigt ... Men ska ta och lägga mig strax och försöka sova.

Igår kom personalen hit och gjorde mig totalt knäpp ärligt talat ... Kom stup i ett och tjatade som fasen.



Blev ingen utgång med Millis. I och med att personalen kom hit och skulle verkligen tvinga mig till att städa.

Och jag har problem med hjärklappning ibland och då blir jag riktigt trött och tappar ork. Vilket jag gjorde igår.

Men personalen lyssnade väl inte. Och sen dög det inte ett skit för dom heller när jag hade städat..

Så jag var ju riktigt sur igår kvälls. Usch ... Men men .. Skitsamma. Och inte har jag hört något mer om godman heller.



Så ja ,, det kanske tar sin tid det där. Tror inte Eva har sagt nej heller eftersom då hade kommun + Eva sagt de till mig.

Ingen av dom har då sagt något så jag antar att Eva vill godman åt mig. Jag  tror vi kommer fungera bra tillsammans.

Eftersom vi ofta skrattar ,, skämtar och tramsar tillsammans när vi träffas och så. Hon är en riktig härlig tjej!



I lördags var jag hem till Älvdalen en sväng för lite familjemys. Faster Sara var hem under helgen.

Hon bor annars i Västerås. Väldigt sällan vi träffas. Tråkigt nog. Lekte med kusinerna i Älvdalen också.

Viktor ,, Edvin och Alfred. Vi hoppade studsmatta och alla 3 killar var på mig :P Så de var 3 mot 1.. Lite fusk.



Nej nu ska jag ta och lägga mig och försöka sova lite.

God natt och hoppas ni sover gott!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards