❤️Izabelle❤️

Alla inlägg den 18 maj 2014

Av ❤️Izabelle❤️ - 18 maj 2014 11:06

Hej och god förmiddag på er där ute! =)



Hur är de med er ?? Själv är de bra faktiskt. Börjar må bättre inombords igen.

Men jag hoppas självklart att kommunen ska ta tag i allt till veckan nu.



I morgon får jag ÄNTLIGEN pengar igen på tal om ingenting.

Så då blir de att handla lite saker och ting.

Har även hittat ett par skit snygga duffy converse skor på skohuset.

Ett par svarta för 50 kr så tänkte passa på att köpa i morgon. =)

Syrran hade köpt ett par vita åt mig. Så jag vill ha ett par svarta också.



23 grader ute och sol ... Jävligt skönt väder! UNDERBART rättaresagt! =)

Så ska höra med Millis om hon har lust att hänga med ut senare och fota lite.

Förresten så har jag börjat få ordning på mina sovtider igen.

Lägger mig skaplig tid och går upp runt nio på morgonen nu. Så jäkla skönt! =)



Ha en jätte fin dag!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards