❤️Izabelle❤️

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av ❤️Izabelle❤️ - 14 maj 2014 06:03

Hej och hallå!


Ingen sömn för min del inatt ... Det var ju typiskt. Men kanske lika bra ändå?
Då kanske jag kan sova ikväll istället förhoppningsvis. Lite mycket runt omkring just nu.


Håller just nu på att krångla med kommun angående godmans byte och hela den grejen. Jag har frågat Eva på privat meddelande på facebook om hon kan tänka sig att bli godman åt mig. Känner att det fungerar inte så värst bra med den jag har nu och sedan hade hon kontaktat kommunen och sagt att jag sköter allt själv och jag behöver ingen godman och vette sjutton allt.


Men när jag skrev till kommun då har jag tydligen fått en ny handläggare där nu utan att jag visste något själv om det och så skulle mitt mail skickas vidare till den nya handläggaren och gud vette fan allt. Men hoppas dom hör av sig till mig och till Eva snart så det kommer någonvart med allt. Vill gärna ha Eva som godman nu. Hon är som en mamma för mig så jag tror att det kommer fungera bra.


På tal om annat så drömde jag natten till igår att jag hade fått brev hem från folkhögskolan och att jag hade kommit in. Och jag var ju helt inne i drömmen när jag vaknade så de första jag gjorde när jag vaknade var ju att gå till brevlådan för att se om det hade kommit något brev hem. Istället låg det en räkning där. Man bara jahapp ,, där blev man lurad ... Haha .. Tack för den typ ,, eller vad ?? :P


Ha en fin morgon!
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards