❤️Izabelle❤️

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av ❤️Izabelle❤️ - 19 maj 2014 12:00

Hej och god förmiddag på er! =)



Hur är det med er? Själv är de bra faktiskt .. Varit ut en sväng ,, varit ner på Mora en sväng. =)

Köpt mig ett par skor för 50 kr nu ... Nu blir de inge mer shoppning denna månad.



Fick mail av kommunen i morse och dom hade pratat med Eva i fredags ,, dom skulle höra av sig till henne idag oxå.

Så vi får väl se då. Det verkar som det är på g nu med godmansbyte och så. Får la se då hur det blir.

Igår kvälls så frågade B och S mig om jag ville med ut och fota med dom ,, så vi åkte ner till Sanda båthamn .

Sedan till Nusnäs och Färnäs och sen till kyrkogården en sväng och hälsade på RoseMarie.

Fast de gått lite mer än 6 år sedan hon mördades så känns de fortfarande väldigt tufft.



Jag förstår fortfarande ingenting när det gäller det ? Kanske meningen att man inte ska förstå heller ??

Ja jag vet inte ... Men men. Ska väl ta och göra mig klar snart. Ska iväg kl 14 på besök på ett cafée.

Ska jobba över sommaren ,, har även mailat folkhögskolan nu och frågat lite saker angående min ansökan.

Har fortfarande inte fått något besked ännu. Så vi får la se då ...



Nej ,, nu kommer jag inte på något mer att blogga om.

Ha en fin förmiddag!

Kram

Av ❤️Izabelle❤️ - 19 maj 2014 02:31

Hej och hallå mitt i natta! 



Gick och lade mig runt halv tolv ,, men kunde f*n inte sova och jag fattar inte varför? 

Jag har inte druckit något uppiggande heller ... och inte sovit bort gårdagen. 



Så just nu sitter jag här vid datorn och är hur pigg som helst ?? Jag förstår ingenting!? 

Jag har ju varit vaken sen halv tio igår morse. Och nu kan jag inte sova ?? Hmm ... 



Har nyss räknat ut hur mkt pengar jag kommer ha kvar denna månad efter alla räkningar. 

Ja de var ju inte mkt alls ,, men de beror ju såklart på en dyr telefonräkning. 

Aja ,, men ett par skor för 50 kr ska jag fixa i alla fall. Har som sagt fått pengar nu! 

Men men skitsamma ... Mår dåligt bara jag tänker på vilken fattig månad detta är. Haha ... 



Idag blir de ner på Mora lite snabbt ,, sen ett studiebesök på ett cafée och sedan handling. 

Ska veckohandla och sen ikväll då ska vi på boendet ut och grilla och spela kubb. 

Det kommer nog bli mys =) Och idag hoppas jag att kommunen svarar mig på mail också. 

Och att dom tar tag i detta med Eva och godman och allt nu ... Så jag slipper "idioten". 



Ha en fin natt! 

Kram 

Ovido - Quiz & Flashcards