❤️Izabelle❤️

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av ❤️Izabelle❤️ - 16 maj 2014 16:15

Japp ,, jag har varit på möte på habiliteringen tillsammans med nuvarande godman. 



Och ja .... Vad ska jag säga ?? Jag hoppas hon håller sig borta från mig i fortsättningen. 

Stämningen där var inte bra ... MIn godman satt och fräste på mig så fort jag började prata! 

Jag hoppas du håller dig borta från mig i fortsättningen .... 



Har mailat kommunen en sista gång nu och puschar på lite med byte av godman. 

Berättade situationen idag på mötet så kommunen får veta hur det hela ligger till. 

Varför jag känner mig inge vidare trygg med min nuvarande godman. 

Nu får dom ta och skynda på lite och prata med Eva så vi får detta klart nån gång. 



Är så jäkla nedstämd så orkar inte blogga. 

Ha en fin eftermiddag! 

Kram 

Av ❤️Izabelle❤️ - 16 maj 2014 09:00

Hej och hallå!



Ingen sömn för min del i natt. Aja ... Det får la gå ändå. Då får jag lägga mig tidigt ikväll istället.

Fick mail alldeles nyss av kommunen. Och nu ska dom kontakta rätt Eva åt mig  =)



Dom skulle försöka få tag i henne idag ,, så skrev till henne på facebook för ett tag sedan.

Att dom har hört av sig till mig nu och att dom ska kontakta henne. Så vi får la se då :)

Skönt ,, kanske jag har henne från och med nästa vecka. Hoppas det! :)

Idag ska jag i alla fall på möte med min nuvarande godman. Men vi lär väl ska avsluta det då.

Om Eva nu bestämmer sig för att vilja hjälpa mig som sagt var. :)



På tal om annat då så har jag inte fått något svar ännu från folkhögskolan. Får la se när de blir då.

Kikar varje dag nu i brevlådan jämt. Men än sålänge har de bara kommit en massa räkningar.

Haha ... Det vill jag ju inte ha :P Men det är väl bara att betala och se glad ut ?? Eller :P



Ha en jätte fin morgon! :)

Kram

Av ❤️Izabelle❤️ - 16 maj 2014 00:33

Hej och hallå mitt i natten!



Fick svar igår morse från kommunen angående godman och byte m.m Men jag tror det var lite missuppfattningar.

Det fanns redan en annan tjej med samma namn som Eva som fanns registrerat som godman.



Så har mailat igen och berättat lite mer diskret om "min" Eva nu som jag vill ha som godman så att säga.

Så vi får väl hoppas på att dom tar kontakt med henne så fort som möjligt så vi får de klart någon gång.

Har även lagt in mina räkningar för denna månad ... Men det blev ju inte mycket pengar kvar denna månad.

Men de beror på en telefon räkning jag fått ... Aja ,, det får väl gå ändå. Jag får vara försiktig med pengarna. 



Annars så är det väl relativt bra faktiskt. Inget besked ännu från folkhögskolan. Får väl se när det kommer då.

Annars får jag väl maila dom och höra hur det fick med min ansökan och så. Aja ,, det visar sig :)

Har också hoppat av skolan jag gått på två dagar i veckan. Men men ... Var som sagt inte min grej.

Det gick inte ut på något och det gav mig ingenting heller tycker jag så. Så var det med de så att säga.



Ha en fin natt! Ska försöka sova snart.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards