❤️Izabelle❤️

Alla inlägg den 21 maj 2014

Av ❤️Izabelle❤️ - 21 maj 2014 01:15

Hej och hallå mitt i natten ...



Ska strax gå i sängs. Klockan är ju ganska så mycket. I know .... Men känner att jag vill in och skriva av mig lite.

Igår var jag med Millis hela eftermddagen/kvällen. For upp till Noret och kikade runt lite.



Idag (onsdag) ska jag börja jobba då på caféet. Var där i måndags på besök och de såg trevligt ut. =)

Inte fått något svar ännu från folkhögskolan ,, Malin tycker jag ska vänta och se om det kommer.

Om de inte kommer nu i maj så ska vi åka till skolan och höra med dom om dom glömt bort mig :P

Jag vill börja plugga till hösten! Nej usch ... Sitter här och gäspar ... Så orkar knappt blogga.



Kan skriva mer senare istället.

Sov gott alla!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards