❤️Izabelle❤️

Alla inlägg den 17 maj 2014

Av ❤️Izabelle❤️ - 17 maj 2014 13:26

Hej och god eftermiddag på er!


Hur är det med er där ute? Själv är jag trött som bara fasen. Trots att jag sov hela natten.
Men var fortfarande väldigt låg när jag vaknade efter gårdagens möte.


Som tur var så fick personalen och min kurator se på egen hand varför jag inte trivs med min nuvarande godman.
Fast jag satt och pratade väldigt försiktigt och med vanlig röst så satt min godman och skällde ut mig som bara fan.
Hon kläckte även ur sig att jag inte kan ta eget ansvar m.m Det var väl där som kuratorn ville skicka iväg min godman. Hon såg på mig hur dåligt jag mådde.
Nej usch ... Jag hoppas jag blir av med den där "idioten" så fort som möjligt. Vill inte ha henne kvar i mitt liv!


Ha en fin eftermiddag!
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards